woensdag 22 februari 2012

Competitie!


Heey lezers,

Laatst heb ik een Diy geplaatst over hoe je een collage maakt.
Dus ik dacht waarom maak ik er geen competitie van?

Je gaat zo  te werk.
Je maakt een mooie collage het onderwerp waar het over gaat kies je zelf uit.
Vervolgens maak je er foto's van en stuur je je collage naar dit e-mailadres:
diydoitself@hotmail.com

Wat win je?
Ik kan jammer genoeg geen echt tastbare prijs geven.
Maar! ja er zit een maar aanvast.
Ik plaats je collage hier op mijn blog met een tekst eronder die je helemaal zelf hebt geschreven!
Heel veel meiden afkomstig van de site gosupermodel.nl bezoeken mijn blog ook!
Ik heb daarvoor een account aangemaakt op de site.
Als je het speelt win je een cadeau t.w.v 100 gomoney en 15 begroetingen!
Wie wilt dat nou niet.
Er kunnen maar 5 mensen meedoen dus stuur het snel op succes!
spelmsn1@hotmail.com

1 opmerking: