zondag 19 februari 2012

Volgende week!
Heey blogviewers!

Zoals jullie kunnen zien heb ik na 1 week nog niet genoeg bezoeken op mijn blog gekregen.
Ik ben misschien van plan om ermee te stoppen....
Deel mijn blog met je vrienden zodat ik meer bezoekers heb!

Voor volgende week vrijdag & zaterdag gaan we een kaars ,zeep maken en een mustache ring!

Jaaa dat is heel erg leuk om te doen natuurlijk!
Je hebt er wel een aantal dingen voor nodig dus zorg ervoor dat je ze in huis hebt.
Dit is allemaal te koop bij de Pipoos.

Fimoklei
Houten ring
Zeepgiet vorm
Kaarsen poeder ( Of een oude kaars.)
Kleurstof (Kleur kies jezelf)
Geurtjes
Natural zeep
Een pan waarin je NOOIT meer gaat koken.
Een diepe bord
Een lepel
1 glazen potje daarin ga je je kaars doen!
kaarsen lont
Dat was het dan wel.
Als je de potjes wilt versieren waarin je je kaars gaat doen kan je ook altijd stickers kopen!

1 opmerking: